Gwarancja
Okres Gwarancji
Każdy skuter elektryczny zakupiony w firmie SARINI.PL objęty jest dwuletnią gwarancją dla konsumentów oraz firm.
rama, kierownica, hamulce, światła, wspornik dolny, felgi, zawieszenie, sterownik, bezpiecznik, przyciski, manetka, silnik, wiązka przewodów, wyświetlacz LCD, reflektory, ładowarka i kable do ładowarki. Elementy wymienione w ramach usługi gwarancyjnej są objęte gwarancją, jednak nie dłuższą niż okres gwarancji na całe urządzenie lub jego komponenty.
Gwarancja obejmuje elementy takie jak: rama, kierownica, hamulce, światła, wspornik dolny, felgi, zawieszenie, sterownik, bezpiecznik, przyciski, manetka, silnik, wiązka przewodów, wyświetlacz LCD, reflektory, ładowarka i kable do ładowarki. Elementy wymienione w ramach usługi gwarancyjnej są objęte gwarancją, jednak nie dłuższą niż okres gwarancji na całe urządzenie lub jego komponenty
Baterie i czas ich gwarancji
SARINI.PL zapewnia, że baterie żelowe oraz litowo-jonowe są wolne od wad produkcyjnych i wykonawczych. Gwarancja na baterie żelowe trwa trzy miesiące, natomiast na baterie litowo-jonowe sześć miesięcy od daty zakupu. Baterie te są traktowane jako części eksploatacyjne.
Gwarancja nie obejmuje uszkodzeń wynikających z niewłaściwego użytkowania, skoków napięcia, niewłaściwej konserwacji, normalnego zużycia, czy też uszkodzeń spowodowanych przez wodę.
Obsługa Baterii Żelowej
Baterie żelowe nie mogą być użytkowane ani przechowywane w temperaturach poniżej 0°C, a także nie mogą pozostawać nieużywane przez okres dłuższy niż 30 dni. Ładowanie baterii powinno odbywać się przy użyciu oryginalnej ładowarki dołączonej do zestawu, pod nadzorem, aby uniknąć przeładowania. Reklamacja nie obejmuje usterek powstałych z powodu nieprzestrzegania tych zaleceń.
Postępowanie w Przypadku Wady
W przypadku stwierdzenia awarii lub innego problemu, firma SARINI.PL zobowiązuje się do wymiany wadliwego elementu na nowy, pod warunkiem, że uszkodzenie nie wynika z nieprawidłowego użytkowania.
Ograniczenia Gwarancji
Firma SARINI.PL zastrzega sobie prawo do odrzucenia reklamacji w następujących przypadkach:
• Brak dostarczenia zdjęcia lub filmu przedstawiającego uszkodzoną część.
• Uszkodzenie towaru podczas transportu, jeśli transport był zorganizowany przez klienta.
• Skuter został sprzedany osobie trzeciej (gwarancja obowiązuje tylko na osobę wymienioną na fakturze i karcie gwarancyjnej).
• Pojazd nie był użytkowany zgodnie z instrukcją obsługi lub nie przeprowadzono przeglądów w autoryzowanym serwisie.
• Pojazd uczestniczył w wypadku, próbie kradzieży, lub został czasowo zabrany.
• Usterka nie została zgłoszona na piśmie zaraz po jej wystąpieniu i nie została przedłożona wraz z pojazdem oraz kartą gwarancyjną.
• Skuter był używany w zawodach sportowych, wyścigach, lub rajdach.
• Uszkodzenie wynikające z niewłaściwej eksploatacji, wypadku, lub wpływu sił zewnętrznych (np. uderzenia kamieni, wyziewy przemysłowe, gradobicie, nadmierna temperatura).
• Pojazd był ładowany w temperaturze spoza zalecanego zakresu (0-40°C).
• Uszkodzenia wynikające z nieprawidłowej instalacji elektrycznej, przerobienia lub demontażu baterii, zanurzenia baterii w wodzie, przeładowania lub nadmiernego rozładowania baterii, odwrotnego podłączenia ładowarki.
• Pojazd był serwisowany lub naprawiany przez firmę inną niż Autoryzowany Serwis SARINI.PL.
• Uszkodzenie spowodowane zalaniem wodą nie wynikające z normalnej eksploatacji.
• Użycie innych baterii lub ładowarek niż te dostarczone z pojazdem.
• Jednoczesne ładowanie i używanie pojazdu.
Przeglądy Gwarancyjne
Wymaga się, aby przeglądy były wykonywane wg poniższego opisu:
PRZEGLĄD ZEROWY - WYKONYWANY PRZY SPRZEDAŻY POJAZDU
PO 3 MIESIĄCACH - OD ZAKUPU POJAZDU
PO 12 MIESIĄCACH LUB 1000KM - OD ZAKUPU POJAZDU
PO 18 MIESIĄCACH LUB 1500KM - OD ZAKUPU POJAZDU